Sightseeing, nog meer hockey en zeilen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Richard & Marieke Vries - WaarBenJij.nu Sightseeing, nog meer hockey en zeilen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Richard & Marieke Vries - WaarBenJij.nu

Sightseeing, nog meer hockey en zeilen

Blijf op de hoogte en volg Richard & Marieke

10 Augustus 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Donderdagochtend heeft Richard zichzelf een op maat gemaakte leren motorjas kado gedaan. Daarna naar Waterloo, the Londen Eye, Westminster Abby, Buckingham Palace en Hyde Park. Het is prachtig weer, dus lekker picknicken in het park. Op tijd naar huis om te eten en daarna naar het HHH om daar de halve finale hockey van de mannen te kijken. De ceremony hall is flink vol en het is dus erg gezellig. De mannen winnen met 9-2! En wij gaan naar de finale!
De surpiseact van vanavond is Guus Meeuwis, dus het wordt een feestje. Het is druk en warm en er is ander publiek en meer alcohol...
En we maken weer een huldiging mee, alweer mazzel, het dressuurteam en de zilveren medaille van Aderlinde. Humberto citeert de BBC n.a.v. de hockeywedstrijd: "that's what you get when you don't give a golden medall to the Dutch dressage girl... The boys get angry!"
Kortom weer een geslaagd feestje, voor het laatst nu.
Vrijdag vroeg op, we gaan naar Weymouth. Een ritje met de trein door de countyside van bijna 3 uur! Ook vandaag is het prachtig weer en aan de kust is het gezellig. Kleedje mee, zonnetje erbij en kijken naar de bronzen Nederlandse dames! Jammer genoeg is de medaille uitreiking pas om 18.00 uur en zonder publiek, maar met schermen. Daar wachten we niet op, we stappen weer op de trein. Om 19.30 zitten we thuis aan "eten uit een kartonnen doosje", precies op tijd voor de finale van de hockeydames! En het wordt goud! Wat een feest, we hopen dat we dat morgen ook mee gaan maken. Nu lekker slapen.

• 11 Augustus 2012 - 10:25

Linda:

Klinkt weer als een paar heerlijke dagen! Jullie hebben echt telkens mazzel zeg in het HHH. Gelukkig maar! Wij volgens hier ook alles. Vooral Martina is hier erg in de smaak gevallen! Wat een heerlijke vent is dat zeg. Gunnen hem wel een plak! En die zin van de BBC. Daar hebben ze helemaal gelijk in..
    Aderlinde had die gouden plak meer dan verdiend. Gisteravond ook hier fanatiek geschreeuwd bij de hockeyvrouwen. Papa deed alsof het voetbal was, nou dan weet je het wel!!
    Eerste helft was onwijs saai.. Pff.. Gelukkig kunnen we strafcorners nemen zeg. Nog maar 2 daagjes..
    Vind het echt stom dat het dan alweer afgelopen is. Maar we hebben het goed gedaan! En jullie ook;)

Dikke kus, Lin

• 11 Augustus 2012 - 20:30

Jeroen:

Wij genieten volop van jullie verhalen, jullie zullen in "het echie" nog wel veel meer genieten!

Groeten!